fbpx

Vi söker en självgående servicestjärna med hjärtat på rätt ställe

Vill du ha en varierande tjänst med mycket eget ansvar och kundkontakt? Vi söker en talang inom service som med hjärta och rätt inställning skapar den absolut bästa kundupplevelsen i våra lokaler.

Varför ska du jobba här?

Vi älskar att göra det vi gör, och det är att hjälpa andra att bli bäst på det de gör. Vi erbjuder en bra arbetsplats där folk är schyssta, med en chef som bryr sig om din utveckling, frihet under ansvar och möjligheten att ta en central och viktig roll i ett drivet och kompetent team.

Sök jobbet genom att skicka CV och personligt brev till [email protected]! Märk ditt mejl med ”Kund- och konferensansvarig”.

Om rollen Kund- och konferensansvarig

I den här rollen blir du spindeln i nätet för vårt eget konferenscenter, där du har fullt ansvar för kundupplevelsen hos oss.

I servicerollen är du vårt ansikte och vår röst utåt. I det ingår att skapa en positiv upplevelse från första kontakt till bemötandet i lokalerna och eventuell efterkontakt. Därför är det ett krav att du har vana att ge bra bemötande både öga mot öga och i telefon.

  • Du har huvudansvar för den dagliga kundupplevelsen vilket innebär allt från att bemanna vår reception, svara på frågor och ordna konferensfika utöver det vanliga, till att säkerställa att kunderna får rätt information, boka om deltagare vid flytt av utbildningar samt ta initiativ till att förbättra helhetsupplevelsen.
  • I rollen ingår att ha löpande kontakt med leverantörer samt fastighetsskötare. Du ansvarar för att lokaler, möbler och teknisk utrustning är i bästa tänkbara skick.
  • I våra anpassade utbildningar kommer du fungera som koordinator, vilket bland annat innebär att hålla kontakt med kund, och stötta kunden i bland annat vår utbildningsmodell SPRINT.
  • Tillsammans med vår Office manager utgör du Framfots administrativa team.
  • Det är viktigt att du kan arbeta heltid: 8 – 17 på plats hos oss.

Vem är du?

Vi söker en självgående, lösningsfokuserad servicestjärna med en stor portion mod. Du tycker om att serva kunden och det kommer naturligt för dig att göra det lilla extra som bidrar till en positiv upplevelse utöver det vanliga. Samtidigt har du modet att lyfta luren och ta svåra samtal när det behövs.

För att trivas i den här rollen är det viktigt att du har förmågan att planera och prioritera ditt arbete, och att du snabbt kan ställa om mellan olika arbetsuppgifter.

Dessutom är du prestigelös (hos oss är alla lika viktiga!) och vill vara en del i teamet på Framfot. Slutligen tror vi att du är en person som kommer uppskatta den magnifika utsikten från våra lokaler, på 19:e våningen i DN-skrapan.

Kvalifikationer och meriter

Förutom de personliga egenskaper du kan läsa ovan, känner du som är rätt person för tjänsten igen dig i följande.

  • Du har några års erfarenhet av liknande arbete med vana att ge bra service både per telefon och i det personliga mötet.
  • Du har mycket lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift.
  • Goda kunskaper i Officepaketet.
  • Du har viljan att lära dig nya arbetsuppgifter.
  • Du har modet att våga fatta egna beslut.

Praktisk information

Lön: Fast lön samt förmånligt pensionssparande, friskvårdsbidrag och möjlighet till egen utbildning.

Arbetstid: Heltid, vanligtvis 8-17.

Placering: På vårt kontor i DN-skrapan, Rålambsvägen 17, Stockholm.

Ansökan: Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected]. Tillträde så snart vi hittar rätt person. Rekryteringen sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Vid frågor är du välkommen att kontakta VD Anna Furuhäll på [email protected]

Våga ta steget - Framfot företagsutbildning

Om Framfot

Framfot erbjuder praktiska och behovsanpassade utbildningar inom ledarskap, sälj & marknad, kommunikation & retorik samt personal & HR. Vi är stolta över våra många nöjda kunder. Vi verkar alltid för att skapa en skillnad för uppdragsgivare och kursdeltagare, vilket du kommer märka i takt med att du växer in din roll.

Vårt förhållningssätt skiljer sig från andra i samma bransch. Utmaningen – om du antar den – är att förstå kundens behov, koppla ihop det med de lösningar vi har och kunna kommunicera det så att kunden ser nyttan.

Företaget har funnits sedan 2005 och sitter i egna konferenslokaler i DN-husets 19:e våning på Kungsholmen.

Kontakta oss

Har du några frågor så är du varmt välkommen att höra av dig till oss. Vi återkommer så fort som möjligt.

Skickar
Formulär
När du fyller i din e-postadress samtycker du till att dina uppgifter behandlas enligt vår integritetspolicy.

Tack!

Vi återkommer till dig så snabbt vi kan.

Webbinarium

Frukost och nya perspektiv ingår. Välkommen!

Våra kunder

Sök på Framfot

Ange din sökning nedan: