Vi söker en självgående servicestjärna med hjärtat på rätt ställe

Tjänsten är tillsatt. Tack för visat intresse!

Vill du ha en varierande tjänst med mycket eget ansvar och kundkontakt? Vi söker en talang inom service som med hjärta och rätt inställning skapar den absolut bästa kundupplevelsen i vårt nyrenoverade konferenscenter med fantastisk utsikt över Stockholm.

Varför ska du jobba här?

Vi älskar att göra det vi gör, och det är att hjälpa andra att bli bäst på det de gör. Vi erbjuder en bra arbetsplats där folk är schyssta, med en chef som bryr sig om din utveckling, frihet under ansvar och möjligheten att ta en central och viktig roll i ett drivet och kompetent team.

Om rollen Kund- och konferensansvarig

I den här rollen blir du spindeln i nätet för vårt nyrenoverade konferenscenter, där du har fullt ansvar för kundupplevelsen för våra utbildningsdeltagare och konferensgäster.

Du kommer att vara vårt ansikte och vår röst utåt. I det ingår att skapa en positiv upplevelse från första kontakt till bemötandet i lokalerna och eventuell efterkontakt. Därför är det ett krav att du har vana att ge bra bemötande både i det personliga mötet och per telefon och mejl.

  • Du har huvudansvar för den dagliga kundupplevelsen vilket innebär allt från att bemanna vår reception, svara på frågor och ordna konferensfika utöver det vanliga, till att säkerställa att kunderna får rätt information, boka om deltagare vid flytt av utbildningar samt ta initiativ till att förbättra helhetsupplevelsen.
  • I rollen ingår att ha löpande kontakt med leverantörer samt fastighetsskötare. Du ansvarar för att lokaler, möbler och teknisk utrustning är i bästa tänkbara skick.
  • I våra anpassade utbildningar kommer du fungera som koordinator, vilket bland annat innebär att hålla kontakt med kund, och stötta dem i vissa administrativa frågor.
  • Tillsammans med vår Office manager utgör du Framfots administrativa team.
  • Du kommer också ha en viktig roll i vår nysatsning på konferenser för externa kunder under ett separat varumärke. Där sköter du dialogen med kunderna och har ett nära samarbete med marknadsteamet för att utveckla och driva projektet framåt. Se www.Panoframa.se för mer info.
  • Det är viktigt att du kan arbeta heltid: 8 – 17 på plats hos oss.

Vem är du?

Vi söker en självgående, lösningsfokuserad servicestjärna med en stor portion mod. Du tycker om att serva kunden och det kommer naturligt för dig att göra det lilla extra som bidrar till en positiv upplevelse utöver det vanliga. Samtidigt har du modet att lyfta luren och ta svåra samtal när det behövs.

För att trivas i den här rollen är det viktigt att du har förmågan att planera och prioritera ditt arbete, och att du snabbt kan ställa om mellan olika arbetsuppgifter.

Dessutom är du prestigelös (hos oss är alla lika viktiga!) och vill vara en del i teamet på Framfot. Slutligen tror vi att du är en person som kommer uppskatta den magnifika utsikten från våra lokaler, på våning 19 och 20 i DN-skrapan.

Kvalifikationer och meriter

Förutom de personliga egenskaper du kan läsa ovan, känner du som är rätt person för tjänsten igen dig i följande.

  • Du har några års erfarenhet av liknande arbete med vana att ge bra service både per telefon och i det personliga mötet.
  • Du har mycket lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift.
  • Goda kunskaper i Officepaketet.
  • Bekväm med att skapa content på framförallt Instagram.
  • Du har viljan att lära dig nya arbetsuppgifter.
  • Du har modet att våga fatta egna beslut.

Sagt om jobbet

Så här beskriver din företrädare jobbet:

Att jobba på Framfot har varit en stor utvecklingsresa för mig. Jag har känt mig otroligt trygg med att ha chefer som ger mig frihet under ansvar och stöttar de beslut jag tar. På köpet har jag fått vänner som förgyller mina dagar med skratt och givande samtal. En varm och kärleksfull arbetsplats med fokus på de anställdas välmående. Här kommer du att trivas!

Praktisk information

Lön: Fast lön samt förmånligt pensionssparande, friskvårdsbidrag och möjlighet till egen utbildning.

Arbetstid: Heltid, vanligtvis 8-17.

Placering: I vårt konferenscenter och kontor i DN-skrapan, Rålambsvägen 17, plan 19-20, Stockholm.

Tjänsten är tillsatt. Tack för visat intresse!

Våga ta steget - Framfot företagsutbildning

Om Framfot

Framfot erbjuder praktiska och behovsanpassade utbildningar inom ledarskap, sälj & marknad, kommunikation & retorik samt personal & HR. Vi är stolta över våra många nöjda kunder. Vi verkar alltid för att skapa en skillnad för uppdragsgivare och kursdeltagare, vilket du kommer märka i takt med att du växer in din roll.

Företaget har funnits sedan 2005 och sitter i egna konferenslokaler i DN-huset, våning 19 & 20, på Kungsholmen.

Se Framfot och Panoframa för mer info.

Kontakta oss

Har du några frågor så är du varmt välkommen att höra av dig till oss. Vi återkommer så fort som möjligt.

Skickar
Formulär
När du fyller i din e-postadress samtycker du till att dina uppgifter behandlas enligt vår integritetspolicy.

Tack!

Vi återkommer till dig så snabbt vi kan.

Kostnadsfria seminarier

Frukost och nya perspektiv ingår. Välkommen!

Alla utbildningar

Våra kunder

Sök på Framfot

Ange din sökning nedan: