En företagsanpassad utbildning för er som vill bemästra konsten att kommunicera med era kunder på ett professionellt, tydligt och trevligt sätt. Ni kommer lära er hur ni får ert företags varumärke att bli förknippat med omtanke, oavsett om ni möter era kunder digitalt eller när ni välkomnar dom till er.
Kundservice som imponerar är utbildningen där ni som företag får färdigheter som gör era kunder till hängivna anhängare. Ni lär er merförsäljning med frågeteknik, intresse och engagemang.
Lär er hantera besvärliga situationer som reklamationer, klagomål och missnöje på ett sätt som imponerar på kunden. Som bonus får ni självförtroende att bjuda på er själva och skapa en glad och öppen atmosfär. Resultatet blir att ert företags varumärke blir lika med omtanke, service och personligt bemötande.
Erbjudande: Boka din utbildning nu och bli guldmedlem, med fri tillgång till alla våra minikurser.
Den viktiga praktiska träningen kombineras med vår digitala portal.
Har du några frågor så är du varmt välkommen att höra av dig till oss. Vi återkommer så fort som möjligt.
Frukost och nya perspektiv ingår. Välkommen!
Ligg steget före med praktiska tips som du har direkt nytta av i din vardag