"Det smittar av sig på kundens syn på företaget."

Patrik Törnqvist, Shaeffler Sverige Kundservice som imponerar
Patrik Törnqvist, Shaeffler Sverige
Utbildningsupplägg Utbildnings-
upplägg
Ladda ned
Sälj och marknad

Kundservice som imponerar

Utbildning i kundservice för dig som vill bygga framgångsrika kundrelationer med ett leende.

Kundservice som imponerar är utbildningen där du får färdigheter som gör dina kunder till hängivna anhängare. Du lär dig merförsäljning med frågeteknik, intresse och engagemang.

Lär dig hantera besvärliga situationer som reklamationer, klagomål och missnöje på ett sätt som imponerar på kunden. Som bonus får du självförtroende att bjuda på dig själv och skapa en glad och öppen atmosfär. Resultatet blir att företagets varumärke blir lika med omtanke, service och personligt bemötande.

Anmäler du tio eller fler deltagare till denna utbildning i kundservice får du dessutom tillgång till tjänsten Mystery Shopper, som utvärderar kundens upplevelse i kontakten med ditt företag. Det ger dig insyn i hur kunden upplever kundservicen i dag, ett konkret underlag att jämföra med målbilden.

Boka utbildning
Laddar
datum

Kontakta oss

Har du några frågor så är du varmt välkommen att höra av dig till oss. Vi återkommer så fort som möjligt.

Skickar
Formulär

Tack!

Vi återkommer till dig så snabbt vi kan.

Referenser

Kostnadsfria seminarier

Frukost och nya perspektiv ingår. Välkommen!

Framgångsmagasinet

Ligg steget före med praktiska tips som du har direkt nytta av i din vardag

Utbildningspaket

Utbildningspaket är ett förköp av utbildningsdagar som spar både tid och pengar. En snabbfotad och flexibel lösning där ni väljer fritt från våra 40+ schemalagda utbildningar.

Läs mer

Våra kunder

Sök på Framfot

Ange din sökning nedan:

Osäker på vilken utbildning du ska gå?

Vi har samlat all information du behöver i vår utbildningskatalog.

Framfot katalog Beställ