fbpx

"Det smittar av sig på kundens syn på företaget."

Patrik Törnqvist, Shaeffler Sverige Kundservice som imponerar
Patrik Törnqvist, Shaeffler Sverige
Utbildningsupplägg Utbildnings-
upplägg
Ladda ned
Sälj och marknad

Kundservice som imponerar

En företagsanpassad utbildning för er som vill bemästra konsten att kommunicera med era kunder på ett professionellt, tydligt och trevligt sätt. Ni kommer lära er hur ni får ert företags varumärke att bli förknippat med omtanke, oavsett om ni möter era kunder digitalt eller när ni välkomnar dom till er.

Begär offert

Kundservice som imponerar är utbildningen där ni som företag får färdigheter som gör era kunder till hängivna anhängare. Ni lär er merförsäljning med frågeteknik, intresse och engagemang.

Lär er hantera besvärliga situationer som reklamationer, klagomål och missnöje på ett sätt som imponerar på kunden. Som bonus får ni självförtroende att bjuda på er själva och skapa en glad och öppen atmosfär. Resultatet blir att ert företags varumärke blir lika med omtanke, service och personligt bemötande.

Erbjudande: Boka din utbildning nu och bli guldmedlem, med fri tillgång till alla våra minikurser.

Anpassat upplägg
  • Begär offert
  • Behovsanalys
  • Projektplan
  • Uppstart
  • Uppföljning
  • Målgång

Kontakta oss

Har du några frågor så är du varmt välkommen att höra av dig till oss. Vi återkommer så fort som möjligt.

Skickar
Formulär
När du fyller i din e-postadress samtycker du till att dina uppgifter behandlas enligt vår integritetspolicy.

Tack!

Vi återkommer till dig så snabbt vi kan.

Referenser

Kostnadsfria seminarier

Frukost och nya perspektiv ingår. Välkommen!

Utbildningspaket

Utbildningspaket är den perfekta lösningen för er som vill förköpa utbildningsdagar och själva bestämma när ni vill använda era tillfällen. De funkar som ett klippkort som hela verksamheten kan använda. Ett smart sätt att spara tid, pengar och trygga verksamhetens kompetensutveckling.

Läs mer

Våra kunder

Sök på Framfot

Ange din sökning nedan: