Lågkonjunktur. Visst kan braskande rubriker bidra till en känsla av att helst vilja dra något gammalt över sig och gå i idé. Men till vilken nytta? Kanske är det här precis den språngbräda ni behöver för att bli ännu lite bättre. Här kan du läsa om 10 fördelar med lågkonjunktur.
Alla svarta rubriker skapar orosmoln som gör att dina konkurrenter stoppar huvudet i sanden och försöker svälta sig ur krisen. Det är bra, eftersom det ger dig som är öppen för nya möjligheter ett försprång. Lågkonjunktur är som valår – kunderna röstar med sina pengar på de som är bäst på att hålla sina löften. Se till att det är ni som vinner.
Nu har ni chansen att visa vad ni verkligen går för – tävlingsinstinkten är ett bra driv för många.
Eftersom ni ska se till att vara bäst kommer några av era konkurrenter få bita i gräset. Nog sagt om det.
Ingen har längre råd att bränna pengar för skojs skull. Tråkigt om du säljer japanska trädgårdar i fullstorlek. Roligt om det du säljer faktiskt hjälper kunden. Utveckla produkter & tjänster som effektiviserar – hej då bränsleslukande tjänstejeep, välkommen vätgasmoped.
Utbildningstips: Strategi & digital affärsutveckling. 3 dagar som gör skillnad! Läs mer här.
Utbildningstips: Certifierad KAM. Öka din försäljning och ha roligt under tiden! Läs mer här.
Stort lycka till!
Ligg steget före med praktiska tips som du har direkt nytta av i din vardag
Har du några frågor så är du varmt välkommen att höra av dig till oss. Vi återkommer så fort som möjligt.
Frukost och nya perspektiv ingår. Välkommen!